Degerfors Energi

Degerfors Energi satsar på miljöanpassad uppvärmning genom att elda med bio-bränsle. Vi bygger vidare på infrastrukturen när det gäller Stadsnät i kommunen. Installation av nya elmätare och utrustning för automatisk fjärravläsning av varje kunds elförbrukning. Att få äran som fotbollslaget i kommunen med sponsorskap från Degerfors Energi är något vi är mycket stolta över.

Städbolagett.se

Ett av de främsta städbolagen på marknaden.

Kronhallen

Degerfors egna lokala Supermarket har enligt uppgifter sagt de är otroligt stolta över att får sponsra oss efter att vi klivit upp i division tre.

Johanssons bygg Degerfors

Johanssons Bygg är en byggnadsfirma i Degerfors som kan erbjuda allt inom bygg. Det kan till exempel gälla renoveringar, nybyggnationer, takarbeten eller fönsterbyten. De har också ett bra kontaktnät inom andra yrkesgrupper. Vi fixar elektriker rörmokare och plåtslagare. Det känns otroligt bra att ha kommunens stora byggnadsentreprenad som sponsor säger Sören Johansson som är ordförande för huvudsektionen.

Hitta kärleken

Svenskaflorister.se har sedan en längre tid tillbaka varit aktiva i föreningen. Svenskaflorister är en hemsida framtagen för att hjälpa människor välja blombud både i Sverige och utomlands. De personerna som ligger bakom hemsidan insåg att det fanns en brist av recensioner och information kring varje sajt och har därför tagit fram denna söktjänst. Svenska florister har sponsrat oss med våra senaste matchtröjor då flertalet av föräldrarna i laget var separerade.